2010. szeptember 22., szerda

2Style workshop's

Az oldal a modern és az utcai táncstílusok népszerűsítése végett jött létre..
Nem titkolt szándékom,hogy Magyarország legjobb tánctanárait gyűjtsem össze és kurzusokat szervezzek nekik,ezzel is csökkentve a "konkurenciái vagyunk egymásnak" érzést..
3 éve foglalkozom ezeknek a kurzusoknak a megszervezésével, és azt mondják, minőségi, jó színvonalú workshoppokat sikerült eddig összehozni..
Szerintem egy workshoppon fontos,hogy tiszta, igényes környezetben, jó tanárokkal,és persze jó hangulatban teljen a munka...
13 évet töltöttem a szakmában.Ezalatt  az idő alatt rengeteg helyre hívtak meg vendégtanárnak,ezért elég sok mindent láttam már,hogy  is szerveznek meg egy ilyen "táncos rendezvényt".
Sok mindennel nem értettem egyet,pontosan ezért is kezdtem magam szervezni ezeket az eseményeket...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése